ponedeljek, 4. februar 2008

Lenoba je lepa čednost

Tako sem lena ... že en teden sem spet na sončni strani Alp ... pa se mi še ni dalo napisati ... jah .. ničesar. London je bil kulski. Bil je žur do jutranjih ur, noge so odpadle od hudega šopinga in lovljenja zadnjih ultra norih popustov (je za poslati vse naše trgovce s cunjami v London, da vidijo KAJ so popusti!!!). Body shop je bil izpraznjen ... posebej tisti na Stanstedu. Mariborsko letališče ... sorry guys ... ZA ZAPRET ... sploh pa aprila, ko s svojimi leti (upravičeno) zaključi Ryanair ... čist adijo ... letalo je šlo v rikverc, ko smo pristali, da je sploh prišlo do "terminala" ... Še Kuba je bila bolj civilizirana ;) Katy je živa ... George bolj samozavesten, David še vedno playboy ... stresle smo London ... YEAH! ;)) Spet sem rjava ... dala sem pol litra krvi in preživela ... jah to je pa vse ... skoraj ... berite Romy in Anjo ... sta bolj gostobesedni haha Ajd grem spat ;)

1 komentar:

Romy pravi ...

Fak sm misnla, da sm zgrešila blog, ti pa rozaaaa?????? aaaaaaaa ja razprodaje pa res the prices are melting down ta mi je bla najbolj huda! Pozabla si pa omenit taxi vožnjo iz Amike hahaha cmooook