torek, 22. januar 2008

Ko v času komunikacijskih "boomov", ne znamo komunicirati ...

Jah se zgodi ... da v času, ko nas skorajda dnevno zasipajo nove poti in kanali komuniciranja, praktično sami med seboj ne znamo komunicirati ... torej myspaceovci, facebookerji, bloggerji ali zgolj emailarji ... to je za vas .... ena od letošnjih zaobljub meni je bila, da se bom naučila in vsakemu povedala v obraz, kaj si mislim. Seveda je to skorajda nemogoče, če nočeš ostati sam na tem svetu ... ;) Pa vendarle. Vse to je posledica dogodkov v zadnji četrtini leta 07, ko je na moj e-poštni naslov priromalo kar nekaj naslovov, ki pravzaprav niso bili namenjeni meni. Še več, tistemu, ki so bili namenjeni, ni bil med prejemniki. ALi gre za načrtnotno zahrbtnost ali pa preganjavico ter strah ... ali pa samo za neznanje osnov komuniciranja. Kljub nekajkratnem opozarjanju, nekateri to še vedno vestno delajo ... in na žalost, če se do sredine 20. let tega niso naučili, jih tudi jaz, moja pisarija ali odgovori tipa "napačnen prejemnik" ne bodo prepričali ali naučili. Zato naznanjam vam, moji zvesti "pljuvalci" e-poštnega predala ... vaša sporočila bodo vestno romala v JUNK, SPAM ali DELETE predale ... zatorej se ne trudite s pisanjem dolgih spisov, ker ne bodo prebrani. Nimam časa, volje, želje in ... svojih možganov ne bom (več) utrujala z mongoloizmi ... vsi, ki imate kakšen dober vic, pa PROSIM, naj čim prej priroma v moj predal. Amen.

4 komentarji:

Romy pravi ...

SPAM JUNK DELETE ... to je edino pravilo za mongoloizme, če nočeš, da se množijo, k so k podgane ... razen če jih shraniš kot dokaz ...mogoče se bo v prihodnosti dalo koga tožiti za odškodnino zaradi nadlegovanja z mongoloizmi ... nikol ne veš hahaha

Romy pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Maja pravi ...

a??? kaj??? ne stekam??? a lahko to bolj razumljivo napises??

Jaz ne vem... tebe se sploh ne razume, sej vem da se trudis ampak..... NOBEN TE NE STEKA!!! :DDD


ej, kaj si pa zbrisala, a??? kdo te je nekam poslal? ;)

Nina pravi ...

kaj ne razumeš ... spet zajeb*** ;))
Romi briše poste, nisem jaz cenzurirala ... mami me je zjutraj takoj zaslišala, kaj brišem ... PREDLOG: mami in oči ... dejta še vidva začet bloge pisat hehe ;))

ajd gremo že v ta London žurat ... ;)

mwa